Monday, 8 December 2014

Bermula Disini




Kenapa aku letak gambar mereka....

Sebab mereka la yang selalu ada dengan aku..banyak bagi semangat pada aku, Ikhlas menegur kalau aku buat salah..Sumpah aku sangat rindukan mereka dan GLOMAC BINA. Aku sayangkan mereka seperti keluargaku sendiri, yela aku kan duduk merantau kat KL nie,MAK ABAH jauh. Dengan siapa lagi aku nak mengadu.


Pejam celik pejam cilik da hampir 6 tahun rupanya aku dekat KL nie..Susah senang sedih gembira, jatuh bangun,dipuji dicaci..macam2 dugaan yang aku tempuh. inilah universiti of life.
belajar daripada pengalaman.


Lupa aku nak kenalkan kakak2 ku dalam gambar, mula dari yang kanan la Kak Aisah, Kak Ina, Kak Zai, Farrah, Awatiff, Kak Nina, Kak Reni, Aku dan Kak Aishah Reeza yang hujung skali pakai baju putih tu orang arab yang nak tumpang bergambar dengan kami waktu kami dekat PHUKET. Mungkin dia tengok kami ni gembira n excited sangat kot. Company Trip maunya tak happy.

1 comment:

  1. Nanti tulis pasai alia yg cute ni taw. kahkahkah

    ReplyDelete